28 juni 2006

Overskrift!!!

No er me kommen til dag 3 i detta bokprosjektet, våkna so vanleg litt for seint og stressa meg til bibloteket. Når eg var godt kommen fram, starta me dagen med det vanlige morgensmøtet, der me vart presentert dagens oppgåver. Etter møttet gjekk me samman i gruppene og begynte på bokmeldingen, me tenkte først at bokmeldingen ikkje vart noken stress siden den til vanleg ikkje er meir enn på litt over ei side, men etter at eg hadde vore nede av Petter og han skremte vettet av meg med å ville ha 10 sider på bokmeldingen. Skal innrømme at eg fekk eit lite sjokk men kom over det, etter litt diskusjon i gruppa kom me fram til minimum 3 sider, noko eg sjølv synes er mykje men akseptabelt langt. Me har over 1 side på bokmeldingen og forventar å bli ferdig med den på fredag.

Etter pausen som vanleg varte i bare 30 min, starta arbeidet igjen, men ikkje med bokmeldingen, no skulle me laga spørsmål til sjølvaste Finn Tokvam. Etter ein lita stund hadde me 15 gode spørsmål Mr Tokvam. Og igjen begynte me på bokmeldingen, siden dei fleste av oss har kome igjen Tyl er det berre igjen denne bokmeldingen.

På slutten av dagen hadde me gjennomgang av kildesikkerthet på internett og forskjellige søketjenseter, skal innrøme at det minnte mykje av den berømte skulen, og eg vart litt trøyt etter ein lang dag. Og på denne gledens dag kom eg sjølvsagt i avisa som den ivrige boklesaren eg er, trur kanskje det nesten var ei midtside til og med.

Ingen kommentarer: