30 juni 2006

dag 5

i dag starta me so vanleg med morgon måte. etter det gjekk me på gruppene og byrja atbeide med å anylysera boka Tyl. arbeiet i gruppa ver bra me kom fortt i gang og blei fort ferdige. arbeide vart på ca. to sider. eg er fornøygd. me fan ut at bokka er god og morro. og passar til dei fleste over 15 år og oppover. nor me var ferdige gjekk me ut og begynte på boka for neste veke.

kl. 3 roppte Anita oss inn, ho hadde laga mufins og kokt faffi. så såg me to kort filmar "Gul og grøne skogar" og "Solvorn" eg likte den fyrste best.

dagen i dag har fore fin, ute har det vore strolande sol og ikkje ei kjy på himelen.
eg synest heile oppleget er ganske bra og posetivt. det er ein heilt ny måtte å jobbe på samtidig som me tenar pengar. om eg hade hatt kjangsen hadde eg vilja jobbe ei veke til. eg synest at fleire komunar kune ha prøvd eit slikt oppleg. det er bode spenandes og lererikt. og eg med lesevanskar kan slå fast at det ikkje er eit problem i ein slik jobb. eg likar jobben min godt og trivest med eit slikt oppleg, det er veldi posetivt og ha ein slik jobb. alle her er blie og snille og det hjer arbeids dagane morroe og fine. so langt har eg ikkje grua meg til ein dag.

eg gledar meg alle rede til måndag.

fortsetelse føler på mandag!

Ingen kommentarer: