26 juni 2006

Første dag på jobb

Er fremdeles ikke vettaskremt, men jeg jobber med det.

Første arbeidsoppgava i dag var vel det en kan kalle en tøff start. For meg stod det som vanskeleg å skrive mykje om nynorsken, sidan eg har eit ganske distansert forhold til nynorsk, engelsk blir på ein måte litt meir behageleg, og jeg snakker jo bokmål, mer eller mindre. Men men, en må jo gjøre som best en kan og ljuge på resten, eller rett og slett hoppe over steg 2, om en er av den ærlige typen.

Appelsinøvinga er vel et kapittel som kan forbigås i stillhet. Nuvell, over til det faktisk interesange her, bøkene.

Bøkene vi har fått utdelt ser ut til å vere underholdene, på trass av at det er ein del unna dei sjangrane. Samtidsromaner, så vidt jeg kan se. Boka Tyl gjorde jeg kvikk prosess med, så nå kaster jeg meg over Sveve over vatna av Ragnar Hovland. Alt vitner om at dette blir en minneverdig sommerjobb.



Remember, Remember, the Fifth of November

Ingen kommentarer: