30 juni 2006

Endelig Fredag:P

Då var denna veka over, me på LittKrit har hatt ein litt hektisk dag sia me måtte bli ferdig med bokmeldingen. Og etter mykje jobbing og livleg diskusjon vart gruppa ferdig, me meinar den vart kjempe bra, alle fekk med meiningane sine om boka. Eg og Kjell vart kanskje litt nervøse siden den bare var på 1 side i begynnelsen, men når me først fekk opp dampen vart den så lang at det spørst om noken gidde å lese den eingong.

Dagen i seg sjølv begynnte med det alltid så livlege morgensmøtet, etterpå gjekk me sammen i gruppene og starta å skriva. Denne skrivinga blir til tider litt kjedelig i lengden, men med noke 5min pausar innimellom, blir det alltids bra.

Etter pausen var det igjen på med skrivinga, og etter ein times tid vart me ferdig og fornøyd med arbeidet. Og me tok igang me lesinga, har lest på boka Få meg på, for faen av Olaug Nilsen. denne boka syns eg er i det sjukaste laget men me får sjå.

I 3 tiden jaga Anita oss inn på rommet, for å sjå noken kortfilma, me såg Solvorn som nok var den nest kjedligaste filmen eg noken gong i historien har sett berre slått av The Aviator (ZzZzZzZzZzZzZzZz). Og ein annar kortfilm som var laga av Harald Zwart, denne derimot var ganske morosam, noke eg trur resten av gjengen syns og. Me fekk og muffins og kjeks av Anita,:D

Ingen kommentarer: