04 juli 2006

slakt av Få meg på, for faen

I dag, har me for da mesta lest, eg vart ferdig med Få meg på, for faen. Ei bok eg vil kalla tragisk, denna boka var så usannsynlrg dårleg at det går ikkje an. Hadde forventa meg egentleg ganske mykje av boka siden den hadde fått fleire femarar, men som vanleg er ikkje bokanmeldelsane i verken storavisene eller lokalt fordenslagsskyld noke å stole på. Denna boka hadde ikkje humor, spenning eller noke so helst utannom noke sinnsjuke og idiotiske sex historiar. Egentleg var det den einaste gongen eg trekte på smile båndet når desse "erotiske" historiane kom i boka, dei var so utrulige og idiotiske at eg ikkje trudde det var sant.

Etter mat begynte eg på boka, Som ein engel av Atle Hansen som me hadde besøk av igår. Denna boka er kanskje ikkje så ille som eg først forventa for boka kom seg utover og eg kan kanske bli ferdig med boka denne veka.

I måro blir det besøk av media, Ragnar Hovland og Olaug Nilssen. Og me gleder oss til i morgo

Ingen kommentarer: