03 juli 2006

dag 6!

i dag var eg for sein til morgen møtet. men eg har ikkje nokon tru på at det var noko viktikt dei hadde for seg. nor eg kom var gruppene i gang med å gå kvar til seit, so eg heiv meg på gruppa mi. i dag skulle me få besøk av forfataren Atle Hansen. so me byrja med å laga spyrsmål til han. eg var veldig trøyt dene morgoen, så eg satt i gruppa og dupa av. men me fekk no laga ein del spyrsmål. kl.12 hadde me pause, og nor den var ferdig skulle Atle holda eit foredrag for oss så eg trur nokre av oss var litt spente.

nor me kom inn der foredrasget skulle vere, satt Atle og spela gitar og mun spell. eg tykte han var god på gitar. etter at sangen var ferdig byrja han og prate. han pratet om mykje forsjeligt som om alle bøkene han ar skreve, alle han hadde spelt musik med o.s.v. nor han var ferdig fekk me anledning til å stila ha spyrsmåla vore. ha signerte bøkene vore. men eg hadde ikkje boka mi med meg.

for me blogga hadde me ein liten pause. bloggingen i dag trur eg gjekk fint. men eg trut petter har høge for ventningar for oss, selv om nokre av oss nok aldri vill nå dei for ventningane.

ja så var det dese opningssetningane dei må vel gjerast dei og.

  1. det var heilt mårkt i romet.
  2. det var lyst i romet.
  3. ein dag det var sol.
  4. ein dag det var regn
  5. den dagen gløymer eg aldri.

fortsetelse følget i morgon!

Ingen kommentarer: