07 juli 2006

Då var Littkrit over.........

Ja no er det då den siste bloggen som eg skriv for Littkrit, viss ikkje eg e så slu at eg slenge inn ein søknad til neste år og da. Mohahahaha:p Me inkje veta:p hehe:p
I dag har EVALUERING vert dagens ord. Merkeleg det der med skjema med masse spårsmål og så får du tre ark til med nesten heilt like spørsmål:s Menne viktig det veitu;) Jajaja!
Littkrit har vert kjempe gøy å vere med på!!!! Eg har blitt kjent med mange nye og kjekke folk, som eg mest sannsynleg ikkje hadde komme til å dumpa borti viss eg ikkje hadde jobba her.
Så det er ganske trist at det er over eigentleg, men det skal blli godt med ferie no og:) Eg håpar det blir laga til fleire slike prosjekt som Littkrit framover, slik at andre ungdomar får sjansen til å vere med å ha det moro på eit slikt fint prosjekt. Det er absolutt å annbefale!!!!!!!
No er eg veldig klar for lunch, der me får kake frå kommunalsjefen:) Og så etter det er eg veldig klar for å reise på ferie til Spania:D

Takk for mykje moro og tull folkens!!!!! Kjem til å hugsa dessa vekene me holdt på å slite oss ut;) hehehe;p Alt har vert tipp topp!! Og til slutt vil eg berre sei: Keep On Rocking In The Free World!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marthe:)

Ingen kommentarer: