03 juli 2006

måndag.. og atle hansen var her..

okok.. dagen starta so klart med det vanlege morgonmøte, men me vart fort sette i grupper for å lage spørsmål til atle hansen, som skulle komme etter lunsj..
gruppa eg er på klarte fyrst 6 spørsmål, men etter at me måtte ned klokka halv 11 for å ha felles idèmyldrings liknande ting, fekk me beskjed om å skrive fleire.. jeuf.. me klarte no 16:) eg fann no ut at det kanskje hadde vore lurt å lest "som ein engel", istaden for "sveve over vatna".. men var no litt forseint då..

fekk og begynt å lese på olaug nilsen si bok, "få meg på for faen".. verkar til å vere ei, eh, ganske forvirrande bok så langt, sjølv om eg kjende meg pittelitt at i byrjinga når det gjeld det å vaske kommunale bygg og slike ting.. sjølv om kjensla av gjenkjennelse var minimal.. men har helst ikkje lyst å skru av musikken når ein vaskar.. blir nemleg ikkje so keisamt når ein høyrer på musikk!:)

jaja.. atle hansen kom no han, og me sat oppe i "arbeidsstova" på fæle stolar, og høyrde på at han fortalde om korleis han skreiv, om moster (som forresten har eit kjempe fint utendørsteater!), og kor pietistisk(?) samfunnet der var, og at han prøvde å skildre ungdommen på ca 60 talet i "som ein engel".. sang for oss gjorde han og ja.. jaja.. kjekt det ja.. mhm..

men uansett, det mest interssante han fortalde var korleis han skreiv bøkene sine.. han sa at når han skreiv, viste han ingenting om kva som kom til å skje.. han berre skreiv, og fann ikkje ut ting før det var skrive.. litt rart å tenkje på vis det faktisk er slik, for kan ikkje sjå føre meg at det blir ei bra bok vist ikkje ein har litt peiling på kva som skal skje, og eventuelt, kven som har gjort kva..

etter at han hadde reist, fekk me eit kvarters pause.. å det trengte me vel alle saman! deretter bar det ned i infohagen, for å byrja skrive bloggen! jeij..
fekk beskjed om å skrive 5 opningssetningar, sidan atle hansen kom til å seie det at han hadde gjort det ein gong.. han hadde vel skrive fleire enn berre 5, men uansett! mine blir vel standard meg, og då er alt berre velstand!:p

mine:

1. eg gjekk til jobben med the rush vs thalamus dundrande i øyra! beste sensation black anthem som er laga so langt, syns no eg då..

2. ho gjekk åleine i dei mørke vintergatene. Rundt ho var det lydar som ikkje høyrde heime i denne verdenen.

3. Vatnet dekka ansiktet hans. han takla ikkje lenger å bli dømt for musikken og klesstilen lenger. Sjøen skulle bli grava hans.

4. Sola strålte vakkert der dei gjekk nedover mot stranda. Lukkelege uvitande om kva som kom til å skje.

5. Hunden såg på far min med forventningsfulle auge. "få ost! få ost NO!!"


righty... sneiks\m/

Ingen kommentarer: